ügyfélszolgálat telefonos
ügyfélszolgálat
HÍVJON MINKET! 06 20 318 8122

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kívánsz lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvasd el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyet értesz, és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve. A Webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén Ügyfélszolgálatunk (info@mobell.hu +36 30 811 95 31) rendelkezésedre áll.

ÁSZF célja

A www.mobell.hu Webáruház, Általános Szerződési Feltételeit továbbiakban ÁSZF, azért adta ki, hogy ebben részletesen szabályozza a Webáruház szolgáltatással és annak igénybevételével kapcsolatos feltételeket, a Szolgáltató és a Vásárló jogait, kötelezettségeit, és egyéb, a Webáruház szolgáltatással összefüggő lényeges körülményeket. Az ÁSZF az Eladó és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Vevő között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően az Eladó Webáruház tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos Magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvény könyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak. 

Az ÁSZF közzététele

Az ÁSZF Vásárló által történő elfogadása a Webáruház szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A feltételek elfogadásának minősül, ha a Vásárló az Eladó Webáruháza által nyújtott szolgáltatásokat igénybe veszi, azaz regisztrálja magát. Akár új regisztrált felhasználóról, akár visszatérő felhasználóról van szó a megrendelés során, felhívjuk figyelmét az ÁSZF elolvasására, mert esetlegesen annak tartalma időközben módosulhatott. Jelen ÁSZF 2017. június 01. napjától határozatlan ideig hatályos.

Az ÁSZF hatálya

A www.mobell.hu Webáruház fenntartja a jogot, hogy az ÁSZF-et részben vagy egészben bármikor módosíthatja. Az Eladó Webáruházának ÁSZF-ei és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. A www.mobell.hu  ÁSZF-jei mindaddig hatályban maradnak, amíg az Eladó Webáruháza által nyújtott szolgáltatásokat a www.mobell.hu biztosítja.

A létrejövő szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai

Az adott áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor megrendelését az áruházon keresztül a fogyasztó eljuttatja az eladóhoz.

Megrendelése akkor lép életbe, ha online megrendelését e-mailben vagy telefonon is visszaigazoljuk (max. 48 órán belül). Amennyiben ez a visszaigazolás nem érkezik meg Hozzád 48 órán belül, úgy Neked mint fogyasztónak a megrendelésből fakadó ajánlati kötöttséged megszűnik. Az áruházi rendszer által küldött automata megrendelés-másolat nem egyenértékű a fent említett visszaigazolással.

A szerződés, webáruházban történő megrendelés esetén a rendelés visszaigazolásakor (megerősítés) jön létre, a teljesítés időpontja pedig webáruházban történt megrendelés esetén a termék vásárló által történő átvétele.

A szerződés telefonos megrendelés esetén a megrendeléskor jön létre, a teljesítés időpontja pedig telefonos megrendelés esetén a termék vásárló által történő átvétele.

A megrendelés telefonos, szóbeli, vagy e-mailben történő megerősítést követően minősül csak valós vásárlásnak.

A fentiek alapján létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a szerződéseket iktatjuk, a szerződések bármikor hozzáférhetőek.

A "Kapcsolat" menüpontban a fogyasztó megtalálja elérhetőségi adatainkat. Ezen elérhetőségeken jelezheted szavatossági igényed, egyéb kifogást, esetleges panaszt, vagy kérhetsz információt valamely termékről vagy megrendelésről.

Tájékoztatunk továbbá, hogy internetes áruházunkban kötött elektronikus szerződésed az interneten-kattintással- ráutaló magatartással valósul meg. Áruházunkban az elektronikus úton szerződést rögzítő maradandó elektronikus eszköz (szoftver) nyelve a magyar. Tehát a szerződés megkötésének, és a szerződésnek valamint a későbbi kapcsolattartás során használt nyelve is magyar. A termékoldalakon található termék leírások nem minden esetben tartalmaznak az adott termékről minden információt. Tájékoztatunk továbbá, hogy a termék gyártói minden esetben fenntartják a termék és azok tulajdonságainak, szolgáltatásainak, funkcióinak előzetes bejelentés nélküli megváltoztatását. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

A feltüntetett vételár mindig bruttó ár az Általános Forgalmi Adót (ÁFA-t) tartalmazza, és magyar forintban értendő.

Amennyiben minden gondosságunk ellenére hibás ár került a Webáruház valamely termékére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os, vagy "1" Ft-os árra, akkor nem vagyunk kötelezhetőek a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánljuk a helyes áron történő szállítást, vagy a megrendelő elállhat vásárlási szándékától.

Kérjük, tanulmányozd át az alábbi tudnivalókat: 

Távszerződés:

A szerződés tárgya a www.mobell.hu internetes áruházában található valamennyi árucikk. Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon tudhatja meg.A megrendelőlap kitöltésével és elküldésével és annak az e-mailben vagy telefonon történt visszaigazolásával a 17/1999.(II.S.) Kormányrendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre. A www.mobell.hu (Adószám: xxxxxxxx), mint Szolgáltató, valamint a megrendelő, mint Vevő között az alábbi feltételek szerint: a Szolgáltató köteles kiszállítás útján a Vevő által a megrendelőlapon kiválasztott termékeket az azon megjelölt szállítási címre eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szállító köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében.  A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél vagy telefon alapján minden költséget tartalmaz (ez nem az automata visszaigazolás, melyet rendelésed feladásakor kapsz). Az eredeti számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedj megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! A Vevő köteles az általa feladott Megrendelőlapon megjelölt és a Szolgáltató által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, a Szolgáltató által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat - mely a termékek szállítási költségeit NEM tartalmazza - készpénzben a kézbesítő részére kifizetni. 

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan:

Kizárólag abban az esetben rendeld meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudod fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.S.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak.

Az adásvételi szerződés létrejötte

A felhasználó a megrendelést a Webáruház oldalán keresztül adhatja le. Ezt követően automatikus válaszüzenetet küldünk a fogyasztónak. A rendelés leadása még nem minősül szerződéskötésnek. A rendelésre válaszul küldött automatikus üzenet nem jelenti azt, hogy létrejött az adásvételi szerződés, a Webáruház részéről ilyenkor a megrendelés még nem elfogadott. A megrendelés elfogadása a következő üzenetben történik, amelyben tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy rendelésük státusza: feldolgozva. Ekkor jön létre az adásvételi szerződés a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

Vételár:

A szállítási díj nélkül, továbbá az Általános Forgalmi Adóval növelt magyar forintban értendőek.  A csomagolás környezetvédelmi termékdíja megfizetve. 

Fizetési feltételek:

Utánvét:  Kiszállításkor a futárnak készpénzben fizetendő az áru ellenértéke, az eredeti készpénzfizetési számlát a csomag tartalmazza.  Átutalás előre: a megrendelést követően kiállítjuk az átutalásos számlát, a másolatát e-mailben eljuttatjuk a megrendelőnek. Csak telefonos egyeztetés vagy a számla másolat e-mailben történő elküldése után utalja át az összeget (a megrendelési értesítő küldése nem tekinthető számlának).  A számlán szereplő összeg bankszámlánkra történő megérkezését követően haladéktalanul intézkedünk a termékek kiszállításáról. Raktáron nem lévő termékek többségét 3-4 héten belül teljesítjük, illetve hosszabb szállítási határidejű termékek kiszállításáról külön értesítjük. Az egyedi megrendelések esetén a szállítási határidő 4-5 hét. Figyelem: előre átutalási megbízás esetén a MEGJEGYZÉS rovatba feltétlen tüntesd fel: azonosítód vagy neved (cég nevet), rendelési számot (melyet a megrendeléséről visszaigazolunk). A megrendelés visszaigazolását az általad megadott e-mail címre elküldjük, ha szükséges telefonon munkatársunk felhív további egyeztetés céljából.

Szállítási feltételek, díjjak:

Minden esetben változó, ha segítségre van szükséged a megvásárolt termékek hazaszállításában, nálunk kedvező áron az ország egész területére megrendelheted ezt a szolgáltatást. A szállítási díj a vásárolt termék értékétől illetve a lakóhelyed távolságától függ. Természetesen mindenben, amire szükséged van, a rendelkezésedre állunk, de a szállítás nem tartalmazza a házba/emeletre való pakolás költségét. Kérjük a szállítás részleteinek rögzítésekor mindenképp jelezd, ha pakolást is igényelsz, mert alap esetbe kollégánk egyedül érkezik a helyszínre és nem áll módjában a bútort be/fel pakolni. Igény esetén 2 kolléga érkezik és sérülésmentesen a helyszínre teszik a bútort. Előfordulhat, hogy a kiszállítás rajtunk kívül álló okokból (pl. útviszonyok, baleset, időjárási okok, vis major) az előzetes értesítés ellenére meghiúsul. Ilyenkor igyekszünk a fogyasztót az esetleges változásról a lehető leghamarabb tájékoztatni, és a kiszállítást a következő lehetséges időpontban ismét megkíséreljük.

A megrendelés módosítása, törlése:

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a Vásárló felé azonnal értesítést küld az Eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az Eladó és a Vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a Vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az Eladó illetékes munkatársa felé.  Amennyiben a vásárlóhoz a megrendelésének visszaigazolása 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a Vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

Az Te online megrendelésed akkor lép életbe, ha azt e-mailben, vagy telefonon visszaigazoljuk.

Az Eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a Vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a Vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására. A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben: rendelesmobell.hu, vagy telefonon: +36 30 811 95 31 kerülhet sor.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

Vásárlástól való elállás joga és a szavatosság:

Minden vevőnek, aki futárszolgálatos teljesítéssel veszi át megrendelését, a vásárlástól számított 14 munkanapon belül indoklás nélküli elállási joga van, (ez a Törvényi előírás).

http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/jogszabaly/jogszab A vásárolt terméket 14 napon belül visszaküldheted eredeti számlával együtt címünkre: www.mobell.hu 4450 Tiszalök, Kossuth u. 116. Kérjük, az árut ne utánvéttel add fel, mert az ilyen módon visszaküldött csomagok szállítási költségét levonjuk a visszautalandó összegből. Az áru ellenértékét az általad megadott bankszámlaszámra utaljuk vissza. Az elállási jog csak sérülésmentes, rendszeresen még nem használt termékekre érvényes. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 8 munkanapon belül.

Az értékesítő köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 30 (azaz harminc) napon belül visszatéríteni.

A termékek esetleges cseréjét futárszolgálattal bonyolítjuk. Kérjük, ilyen igénye esetén forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz a +36 30 811 95 31-as telefonszámon, e-mailben rendeles@mobell.hu 

Elállásra vonatkozó igényed előzetesen e-mailben, vagy személyesen kell bejelenteni! A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli.

 

Nem gyakorolható az elállás joga:

  • olyan speciális igényű termék esetén, melyet külön rendelésre gyártottak le, rendelésre hozattunk be az országba, illetve direkt szállítjuk Neked, ilyen jellegű rendelésekre nem alkalmazható az elállási jog.
  • amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ.
  • ha olyan terméket rendelsz, amire az elállási jog nem vonatkozik, akkor a www.mobell.hu erről minden esetben telefonon tájékoztat a rendelés leadása után 24 órán belül.

Kiemelten ügyelj a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli! Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület Jogszabályaiban foglaltak az irányadóak. 

http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/jogszabaly/jogszab.html Felvilágosítás, speciális kérés esetén kérjük, hívja Vevőszolgálatunkat: +36 30 811 95 31

A "Kapcsolat" menüpontban megtalálod elérhetőségi adatainkat. Ezen elérhetőségeken jelezheted szavatossági igényed, egyéb kifogást, vagy kérhetsz információt valamely termékről vagy megrendelésről. 

 

A szerződés megszűnésének lehetősége:

A vevő bármikor kérheti az eladó és a vevő között a megrendelés folyamán létrejött szerződés megszüntetését, ezt az eladó tudomásul veszi. A vevő az eladó webáruházának használati lehetőségét biztosító vevő adatainak törlési igényét e-mailben illetve telefonon, az eladó Vevőszolgálatához történő beérkezésétől számított 5 munkanapon belül az eladó maradéktalanul törli a webáruházból.  Az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület Jogszabályai:

http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/jogszabaly/jogszab.html

A szerződéskötés nyelve magyar!

 

 

ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ       GDPR

 

A Bényei Bútor Bt (székhely: 4450 Tiszalök , Kossuth út 116 ,adoszám 25673232215: „elkötelezett ügyfelei személyes adatainak védelme iránt, ezért kiemelt figyelmet fordít arra, hogy a személyes adatok gyűjtése, kezelése, felhasználása, feldolgozása és esetleges továbbítása során az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a kutatás és közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. törvény, valamint a 2018. május 25. napjától alkalmazandó, a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról szóló 2016/679/EU rendelet, azaz a GDPR és az egyéb vonatkozó jogszabályok, nemzeti és nemzetközi ajánlások rendelkezéseit megtartva járjon el. 

A jelen adatkezelési tájékoztató a Bényei Bútor Bt és Önök között létrejött szerződés („Szerződés”) elválaszthatatlan részre.

Önök a Bényei Bútor Bt kötött Szerződés aláírásával elismerik, hogy a jelen adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat megismerték és hozzájárulnak ahhoz, hogy az  Önök által megadott adatokat az irányadó jogszabályok szerint kezelje, nyilvántartsa; egyúttal hozzájárulnak ahhoz, hogy elérhetőségi adataikat a Bényei Bútor Bt adatbázisában rögzítse abból a célból, hogy a szolgáltatásaival kapcsolatos adatokról, azok változásairól, az Önöket érintő egyéb változásokról, az  újdonságairól Önöket tájékoztassa.

1.Értelmező rendelkezések

Érintett

Bármely meghatározott, személyes adat alapján azonosított vagy - közvetlenül vagy közvetve - azonosítható természetes személy;

Személyes Adat

Az érintettel kapcsolatba hozható adat - különösen az érintett neve, azonosító jele, valamint egy vagy több fizikai, fiziológiai, mentális, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára jellemző ismeret -, valamint az adatból levonható, az érintettre vonatkozó következtetés;

Hozzájárulás

Az érintett akaratának önkéntes és határozott kinyilvánítása, amely megfelelő tájékoztatáson alapul, és amellyel félreérthetetlen beleegyezését adja a rá vonatkozó személyes adat - teljes körű vagy egyes műveletekre kiterjedő - kezeléséhez;

Tiltakozás

Az érintett nyilatkozata, amellyel személyes adatának kezelését kifogásolja, és az adatkezelés megszüntetését, illetve a kezelt adat törlését kéri;

Adatkezelő

Az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely önállóan vagy másokkal együtt az adat kezelésének célját meghatározza, az adatkezelésre (beleértve a felhasznált eszközt) vonatkozó döntéseket meghozza és végrehajtja, vagy az adatfeldolgozóval végrehajtatja;

Adatkezelés

Az alkalmazott eljárástól függetlenül az adaton végzett bármely művelet vagy a műveletek összessége, így különösen gyűjtése, felvétele, rögzítése, rendszerezése, tárolása, megváltoztatása, felhasználása, lekérdezése, továbbítása, nyilvánosságra hozatala, összehangolása vagy összekapcsolása, zárolása, törlése és megsemmisítése, valamint az adat további felhasználásának megakadályozása, fénykép-, hang- vagy képfelvétel készítése, valamint a személy azonosítására alkalmas fizikai jellemzők (pl. ujj- vagy tenyérnyomat, DNS-minta, íriszkép) rögzítése;

Adattovábbítás

Az adat meghatározott harmadik személy számára történő hozzáférhetővé tétele;

Nyilvánosságra Hozatal

Az adat bárki számára történő hozzáférhetővé tétele;

Adattörlés

Az adat felismerhetetlenné tétele oly módon, hogy a helyreállítása többé nem lehetséges;

Adatmegjelölés

Az adat azonosító jelzéssel ellátása annak megkülönböztetése céljából;

Adatzárolás

Az adat azonosító jelzéssel ellátása további kezelésének végleges vagy meghatározott időre történő korlátozása céljából;

Adatmegsemmisítés

Az adatot tartalmazó adathordozó teljes fizikai megsemmisítése;

Adatfeldolgozás

Az adatkezelési műveletekhez kapcsolódó technikai feladatok elvégzése, függetlenül a műveletek végrehajtásához alkalmazott módszertől és eszköztől, valamint az alkalmazás helyétől, feltéve hogy a technikai feladatot az adaton végzik;

Adatfeldolgozó

Az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely szerződés alapján - beleértve a jogszabály rendelkezése alapján kötött szerződést is - adatok feldolgozását végzi;

Adatállomány

Az egy nyilvántartásban kezelt adatok összessége;

Harmadik Személy

Olyan természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely nem azonos az érintettel, az adatkezelővel vagy az adatfeldolgozóval;

EGT-Állam

Az Európai Unió tagállama és az Európai Gazdasági Térségről szóló megállapodásban részes más állam, továbbá az az állam, amelynek állampolgára az Európai Unió és tagállamai, valamint az Európai Gazdasági Térségről szóló megállapodásban nem részes állam között létrejött nemzetközi szerződés alapján az Európai Gazdasági Térségről szóló megállapodásban részes állam állampolgárával azonos jogállást élvez;

Harmadik Ország

Minden olyan állam, amely nem EGT-állam;

Adatvédelmi Incidens

Személyes adat jogellenes kezelése vagy feldolgozása, így különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés.

2.A kezelt adatok köre

A Bényei Bútor Bt által kezelt személyes adatok azon adatok, amelyek a szolgáltatásinak igénybevétele során a Bényei Bt birtokába kerülnek illetve kerülhetnek az Önök tagjai, vezető tisztségviselői, munkavállalói, ügyfelei, szerződéses partnerei vonatkozásában, továbbá az Önök által a Bényei Bútor Bt részére továbbított minden személyes adat. Ezen személyes adatok a következők:

  • név;
  • születési hely és idő;
  • anyja születési neve;
  • esetleges gyermekek száma;
  • személyi igazolvány szám;
  • lakcímkártya szám;
  • személyi azonosító jel;
  • TAJ szám;
  • adóazonosító jel;
  • bankszámlaszám;
  • lakcím;
  • munkahelyi email cím;
  • munkahelyi telefonszám;
  • munkaviszonyra vonatkozó adatok;
  • állampolgárság.

3.Az adatkezeléssel érintettek köre

Kizárólag azon személyek személyes adatait kezeljük, akik hozzájárultak az adatkezeléshez, vagy ha azt törvény vagy – törvény felhatalmazása alapján, az abban meghatározott körben – helyi önkormányzat rendelete közérdeken alapuló célból elrendeli. Az Önöktől és más partnereinktől származó személyes adatokat abban az esetben kezelünk, ha az érintett hozzájárult személyes adatainak harmadik személy illetve a Bényei Bútor részére történő továbbításához. A Bényei Bt a kezelt adatokat továbbadni sem reklámcélú felhasználás, sem egyéb célra – az Önök kifejezett hozzájárulása hiányában – nem jogosult.

A személyes adatoknak az Önök általi, a Bényei Bútor Bt részére történő átadásával az adatkezeléshez való hozzájárulás megadottnak minősül.

Önök a személyes adatok Bényei Bútor Bt részére történő átadásával szavatolják, hogy azok vonatkozásában az adatkezelésre, így különösen az adattovábbításra is kiterjedően jogosultak.

A Bényei Bútor Bt kizárja a felelősségét a fenti szavatosságvállalás megsértésével összefüggésben érvényesített minden igény vonatkozásában, egyúttal Önök kötelesek a Bényei Bt a fenti szavatosságvállalás valótlanságával vagy téves voltával összefüggésben felmerült valamennyi kárát megtéríteni.

4.Az adatkezelés célja

Az adatkezelés célja a Bényei Bútor Bt birtokába került személyes adatok vonatkozásában:

  • a Bényei Bt igénybe vett szolgáltatások teljesítése;
  • a szolgáltatásokkal kapcsolatos adatokról, azok változásáról történő tájékoztatás;
  • a könyvelt partner közti kapcsolat fenntartása;
  • hírlevelekkel történő tájékoztatás főként az adójogi szabályok változásával, működésével, elérhetőségével összefüggésben.

5.Az adatkezelés időtartama

Az adatkezelés kizárólag a cél megvalósulásához szükséges mértékben, ideig és kizárólag azzal a személyes adattal történik, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlenül szükséges és a cél elérésére egyébként alkalmas, így különösen, amíg az Önök tájékoztatásával, a szolgáltatások teljesítésével és a kapcsolódó ügyintézéssel összefüggő jogai és kötelezettségei fennállnak.

Az adatkezelés időtartama

  1. az Önök és a Bényei Bútor Bt között fennálló szerződéses jogviszonyból származó igények elévülési ideje illetve
  2. a Szerződés alapján a Bényei Bt terhelő jogszabályi kötelezettségekkel összefüggő igények elévülési ideje

közül a hosszabb időtartam.

6.Az adatok feldolgozása

A Bényei Bt az adatkezelési tevékenységéhez az alábbi adatfeldolgozók közreműködését és szolgáltatásait veszi igénybe:

A Bényei Bútor Bt bejelentett alkalmazottait.

7.Az adatok megismerésére jogosultak

Önök a Bényei Bútor Bt kötött Szerződés aláírásával kifejezetten hozzájárulnak ahhoz, hogy az Önök által megadott személyes adatokat a Bényei Bt munkavállalói, vezető tisztségviselői, tanácsadói, az adatfeldolgozásban részt vevő vagy egyéb alkalmazottai, továbbá azon partnerei, amelyeknek a részére történő adattovábbításhoz Önök hozzájárultak, megismerjék és kezeljék.

Jogszabályi előírás alapján a bíróságok és egyes hatóságok jogosultak megismerni az általunk kezelt személyes adatokat.

8.Adatok átadása és továbbítása

Tisztában vagyunk azzal, hogy az Önök adatai értéket képviselnek és mindent megteszünk annak érdekében, hogy azokat adatkezelésünk során megvédjük.

A velünk közölt személyes adatokat meghatározott esetekben megosztjuk a velünk együttműködő vagy nevünkben eljáró harmadik személyekkel, ha ez szükséges azon cél eléréséhez, amelynek érdekében az érintett illetve Önök az adatokat közölték. A személyes adatokat a Bényei Bt abban az esetben is átadhatja más harmadik személyeknek, ha ez az Önök hatékonyabb kiszolgálását szolgálja, illetve ha az említett harmadik felek a megbízásából kezelik az érintett adatokat.

Gondoskodtunk azonban arról, hogy ezek a harmadik személyek az információt és adatokat megfelelően védjék.

A Bényei Bt a személyes adatokat továbbíthatja olyan harmadik személy adatfeldolgozók felé, amelyek megfelelő szintű technikai és szervezeti garanciákat nyújtanak. A Bényei Bútor Bt az általánosan elfogadott adatvédelmi gyakorlatnak megfelelően külső szolgáltatókat vehet igénybe rendszeres szerverkarbantartás, adattárolás vagy egyéb informatikai feladatok elvégzésére.

Egyéb harmadik személyekkel csak akkor osztunk meg információt, ha

  • ahhoz az érintett hozzájárulásával rendelkezünk;
  • azt számunkra jogszabály írja elő; vagy
  • az jogi eljárások céljából, azokkal kapcsolatban vagy jogszabály által biztosított jogok gyakorlása vagy védelme érdekében szükséges.

A Szerződés aláírásával Önök kifejezett hozzájárulást adnak az adatok ilyen jellegű továbbításához illetve szavatolják, hogy a személyes adatokat ilyen céllal a Bényei Bútor Bt részére átadni jogosultak.

Amint megszűnnek az adatok jogszerű kezelésének vagy átadásának feltételei, a Bényei Bt haladéktalanul intézkedik a személyes adatok adatbázisból törlése iránt és értesítést küld Önöknek a törlés tényéről.

9.Adatbiztonság

Az adatkezelés során a Bényei Bútor Bt tudomására jutott, mind az elektronikus információs rendszerben tárolt, mind a hagyományos papíralapú adathordozókon tárolt adatokat a legnagyobb körültekintéssel, szigorúan bizalmasan kezeli és minden törvényes eszközzel törekszik védeni azokat különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, egyéb visszaélés, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés ellen műszaki és szervezési intézkedésekkel.

A Bényei Bútor Bt zárt IT-rendszere megfelelő biztonságot nyújt az adatok elektronikus információs rendszerben való kezeléséhez. Adatkezelőink és partnereink hasonlóan gondoskodnak az adatok védelméről és azokat szigorúan csak célhoz kötötten használják. A kezelt adatok az arra feljogosítottak számára hozzáférhetőek, az adatok hitelessége és hitelesítése biztosított, az adatok változatlanok, valamint az adatok a jogosulatlan hozzáférés ellen védettek.

A Bényei Bútor Bt az adatokat védi különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés ellen. A Bényei Bt olyan technikai, szervezési és szervezeti intézkedésekkel gondoskodik az adatok biztonságáról, ami az adatkezeléssel kapcsolatban jelentkező kockázatoknak megfelelő védelmi szintet nyújt. Általánosan elfogadott technológiai és működésbiztonsági megoldásokat vezettünk be annak érdekében, hogy megakadályozzuk az azonosítható személyes adatok elvesztését, módosítását, megsemmisítését vagy az azokkal történő visszaélést. A tőlünk telhető legnagyobb mértékben gondoskodunk arról, hogy megfelelő titoktartási kötelezettségvállalás valamint technikai és biztonsági intézkedések révén biztosítsuk a Bényei Bt által kezelt személyes adatok védelmét. A személyes adatokhoz csak a megfelelő jogosultsággal rendelkező, titoktartási kötelezettséget vállaló munkatársaink illetve az arra feljogosított adatkezelők férhetnek hozzá.

 

 

10.Hírlevél

Önök a Bényei Bútor Bt [ Möbell . hu ] szolgáltatásának megrendelésével, valamint email címük Szerződésben történt megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy a Bényei Bútor Bt a megadott email címre szakmai anyagokat, és bútorral lakberendezési tanácsokal  kapcsolatos tájékoztatásokat, értesítéseket küldjön hírlevél formájában. A feliratkozás önkéntes és bármikor visszavonható a hírlevélben feltüntetett link, vagy válasz e-mail segítségével.

A Bényei Bútor Bt a céges elérhetőségüket megadó személyek mint kapcsolattartók adataiból (cégnév, név, beosztás, céges email cím) adatbázist hoz létre, amely adatbázisban szereplő szervezetek részére (a kapcsolattartók céges email címére) az általuk megjelölt, továbbá az őket a Bényei Bt álláspontja szerint esetlegesen érdeklő témakörökben rendszeresen hírleveleket küld. A feliratkozás során megadott kapcsolattartói adatokat a Bényei Bt saját ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerében – az Európai Unión belül, Magyarországon található szervereken – tárolja, azokat bizalmasan kezeli, illetéktelen személyeknek nem adja át, elérhetővé nem teszi.

A hírlevél küldő szolgáltatás révén a Bényei Bútor tevékenységéhez kapcsolódó aktuális szabályokra, azok változásaira hívja fel a kapcsolattartók által képviselt szervezetek figyelmét, valamint az egyes szabályok gyakorlati alkalmazásában nyújt iránymutatást, ezzel kapcsolatos szakmai, illetve marketing célú személyes megjelenést igénylő (offline) és elektronikus hírközlő eszköz közvetítésével megtartott (online) rendezvényein részvételi lehetőséget ajánl, továbbá a témakörökkel kapcsolatban munkavállalóinak a közvetlen elérhetőségeit is megismerhetővé teszi.

A hírlevelek és az előadások nem a kapcsolattartók mint magánszemélyek részére, hanem a hozzájuk köthető szervezetek, így az Önök részére szólnak, továbbá a fenti adatkezelés kapcsán megadott, tárolt és kezelt adatokat a Bényei Bútor Bt  nem mint a kapcsolattartó magánszemély személyes adatait, hanem az Önökkel történő kapcsolattartásra szolgáló adatokat tárolja és kezeli, így az esetben személyes adatkezelésre nem kerül sor.

A Bényei Bútor Bt  fenntartja a jogot, hogy a hírlevélküldésből bárkit, bármikor kizárjon. Abban az esetben, ha a Szerződésben Önök nem céges email címet adnak meg,  a feliratkozást és az adatokat az erről való tudomásszerzést követően haladéktalanul törli, és az érintett szervezetet, illetve kapcsolattartót kizárja a hírlevélküldésből.

Az adatokat mindaddig kezeli a Bényei Bútor [ Möbell . hu ] ameddig azok törlését az érintett nem kérik.

11.Az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogai

11.1.Tájékoztatáskérés

Az érintettek tájékoztatást kérhetnek az Önök által átadott és a Bényei Bútor Bt által kezelt személyes adatokról, azok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá – személyes adataik továbbítása esetén - az adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről.

A tájékoztatás iránti kérelmet – az érintettek adatai biztonsága érdekében – csak személyesen teljesíti a Bényei Bútor . Ennek érdekében a tájékoztatás iránti kérelmet írásban postán történő megküldés esetén teljes bizonyító erejű magánokirat formájában, emailben illetve faxon a megfelelő azonosító adatok megadásával van lehetőség a Bényei Bt részére megküldeni. A Bényei Bútor  a lehető legrövidebb idő alatt, de legkésőbb 30 napon belül írásban, közérthető módon megadja a tájékoztatást az érintett által megadott címre.

Felhívjuk a figyelmet, hogy évente egy-egy adatkörre vonatkozó tájékoztatás ingyenes, további tájékoztatásért a Bényei Bt költségtérítést számíthat fel.

11.2.Helyesbítés

Amennyiben az érintett jelzi – a pontosított személyes adat egyidejű megadásával – a Bényei Bútor Bt  felé, hogy a kezelt személyes adat a valóságnak nem felel meg vagy a Bényei Bt egyéb úton tudomást szerez a személyes adatok hibájáról és a helyes adatokról, akkor a személyes adatot a Bényei Bt  helyesbíti. A helyesbítésről illetve a helyesbítésre vonatkozó kérelmének elutasításáról a Bényei Bt értesíti az érintettet.

11.3.Törlés vagy zárolás

Az érintettek jogosultak személyes adatik törlését vagy zárolását kérni. A személyes adatokat abban az esetben zároljuk, amennyiben a rendelkezésére álló információ alapján feltételezhető, hogy a törlés sértené az érintett személy jogos érdekeit. Az így zárolt személyes adatot kizárólag addig kezeljük, amíg fennáll az az adatkezelési cél, amely a személyes adat törlését kizárta. A törlés vagy zárolás megtörténtéről értesítjük, vagy a törlésre illetve zárolásra vonatkozó kérelmének elutasításáról tájékoztatjuk az érintett személyeket.

11.4.Tiltakozás

Az érintetek – a kötelező adatkezelés esetét kivéve – jogosultak tiltakozni személyes adataik kezelése ellen,

  • ha a személyes adataik kezelése vagy továbbítása kizárólag a Bényei Bútor Bt vonatkozó jogi kötelezettség teljesítéséhez vagy a Bényei Bútor  vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges; vagy
  • ha a személyes adataik felhasználása vagy továbbítása közvetlen üzletszerzés, közvélemény-kutatás vagy tudományos kutatás céljára történik, amennyiben ahhoz nem járultak hozzá; vagy
  • törvényben meghatározott egyéb esetekben.

A Bényei Bútor Bt a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 napon belül megvizsgálja, annak megalapozottsága kérdésében döntést hoz, és döntéséről a kérelmezőt írásban tájékoztatja.

Ha a tiltakozás megalapozott, az adatkezelést – beleértve a további adatfelvételt és adattovábbítást is – a Bényei Bt megszünteti, az adatokat zárolja, valamint a tiltakozásról, továbbá az annak alapján tett intézkedésekről értesíti mindazokat, akik részére a tiltakozással érintett személyes adatot korábban továbbította, és akik kötelesek intézkedni a tiltakozási jog érvényesítése érdekében.

11.5.Együttműködés megtagadása direkt marketing kapcsán

A közvetlen üzletszerzésre irányuló, ún. direkt marketing levelekkel kapcsolatos együttműködésüket az érintettek jogosultak bármikor indokolás nélkül megtagadni. Ennek keretében jogosultak megtagadni vagy megtiltani névadataiknak a kapcsolat-felvételi, illetve üzletszerzési listán való szerepeltetését, közvetlen üzletszerzési – illetőleg azon belül meghatározott konkrét – célra történő felhasználását, illetve harmadik személynek átadását.

12.Az adatváltozás bejelentése

Önök a saját rendelkezési körükbe tartozó, a Bényei Bt által kezelt adatok megváltozását 15 napon belül jogosultak és egyben kötelesek bejelenteni. Ennek elmulasztásából eredő következményekért Önöket terheli minden felelősség.

13.Jogorvoslathoz való jog

A személyes adatok védelmével kapcsolatos panasszal és az adatkezeléssel kapcsolatos kérdésekkel az érintettek a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c., postacím: 1530 Budapest, Pf.:5), továbbá jogorvoslatért bírósághoz fordulhatnak.

14.Jogok korlátozása

A fentiek szerinti jogok kivételes esetekben jogszabályi rendelkezés alapján korlátozhatók, így különösen az érintett vagy mások jogainak védelme érdekében.

A Bényei Bútor Bt az Önök adatkezelési nyilatkozatával ellentétes adatszolgáltatást csak és kizárólag erre jogszabályban felhatalmazott szervek megkeresésére, jogszabályban meghatározott esetekben teljesít.

15.Egyebek

A Bényei Bútor Bt fenntartja magának a jogot a jelen adatvédelmi tájékoztató bármikori egyoldalú módosítására. A tájékoztatás változásáról Önöket írásban egyértelműen tájékoztatjuk a Szerződésben megadott elérhetőségeik valamelyikén.

Kérdés vagy észrevétel esetén forduljon bizalommal Bényei Bútor irodájához  az alábbi elérhetőségek valamelyikén.

  • telefonszám: 0642279075 vagy 06303052210
  • e-mail: info@benyeibutor.hu
  • cím: 4450 , Tiszalök , Kossuth út 116
  • postacím: 4450 , Tiszalök , Kossuth út 116

Alulírott, a fenti adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat elolvastuk, értelmeztük és megértettük, és az abban foglaltakat tudomásul vesszük.

 

Kelt: Tiszalök , 2018.05.23.

 

 

 

                    Bényei Zsolt

           Bényei Bútor Bt képviseletében