ügyfélszolgálat telefonos
ügyfélszolgálat
HÍVJON MINKET! 06 20 318 8122

 

Szállítás

 

A webáruházon található termékek három különböző szállítási idővel rendelhetőek:

  • Készleten:         1-3 hét
  • Rendelhető:       3-4 hét
  • Előrendelhető:   4-6 hét

A Szállítási idő feltüntetése megtalálható a kiválasztott termék aloldalán, a Színt és a Méretet meghatározó rublika fölött.

A megrendelt termékek háromféle módon juthatnak el Önhöz:

  • Saját szállító járművünkkel
  • Futárszolgálattal
  • Személyes átvétel útján

A személyes átvétel lehetséges helyszínei:

  •      4450; Tiszalök, Kossuth utca 116. 

Szállítási költségek

A szállítási díjat a webáruház a termékek árának százalékos értékéből számolja:

Külön kérésre hétvégi szállítást is vállalunk, melynek ára: 15.000 - 25.000 Ft. Pontos egyeztetés személyesen, telefonon keresztűl történik!

Ezt az összeget kérjük előre utalja el a kollegánkkal való egyeztetés után!

Beszállítás és összeszerelés lehetséges, saját kocsis szállítás esetén. Ezt kérjük mindenképp jelezze előre!

Beszállítás a lakásba, emeletenként:

Földszint - lakásba        5. 000 Ft
1.  emelet                      6. 000 Ft
2.  emelet                      7. 000 Ft
3.  emelet                      8. 000 Ft
4.  emelet                      9. 000 Ft
5.  emelet                    10. 000 Ft
6.  emelet                    11. 000 Ft
7.  emelet                    12. 000 Ft
8.  emelet                    13. 000 Ft
9.  emelet                    14. 000 Ft
10. emelet                   15. 000 Ft

 

Ingyen kiszállítás: egyszeri címre 250. 000 Ft-ot meghaladó rendelés esetén


Fontos tudnivalók

  • Kérjük minden esetben várja meg megrendelésének visszaigazolását, mely e-mailben történik!
  • Nem megfelelő e-mail cím vagy telefonszám esetén, a webáruház elállhat a megrendelés teljesítésétől. Kérjük adjon meg valós telefonszámot!
  • Garantáljuk, hogy a házhoz szállítást minden esetben udvarias és segítőkész kollégák végzik.
  • Visszautalás esetén a termék ára kerül visszautalásra!

Házhoz szállítás

A házhoz szállítás minden esetben kapuig, illetve lépcsőházig történik! A szállító kollégák további anyagmozgatásra nem kötelezhetők.A lakásba házba szállítás külön költségbe kerül, amit opcióként kiválaszthat a megrendelés oldalon!

Helyszíni bútor összeszerelés

Kényelmi szolgáltatás kérhető, de nem kötelező! Minden termékünkre kérhető a szolgáltatás amely azt jelenti, hogy szállító kollégáink a rendelt terméket-termékeket lakásban összeszerelik.

Az összeszerelés díja termékeknként változó , ezért enneka  szolgáltatásnk díját kérjük a megjegyzés rovatban igényelni.

Az ügyfélszolgálat  árajánlatot fog adni az összeszerelés díjáról !

Falra szerelést , víz és villany bekötést nem vállalunk !

Szállítási feltételek

Szállítást minden esetben 1-5 héten belül vállalunk. Amennyiben raktárkészleten van a termék, előfordulhat, hogy akár már a rendelés hetében tudjuk szállítani. Bizonyos termékeket rövid időn belül, akár 2-3 héten belül tudunk szállítani, azonban meglehet, hogy csak az 5. héten tudjuk teljesíteni a rendelést. Ritkább esetekben előfordul, hogy nem tudjuk tartani a vállalt 5 hetes szállítási határidőt rajtunk kívülálló okok miatt, harmadik fél nem teljesítése miatt, ezért felelősséget nem tudunk vállalni. A szállításról a megadott telefonszámon fogjuk Önt értesíteni a kiszállítást megelőzően 1-2 nappal hamarabb, ilyenkor egy időintervallumot szoktunk megadni, hogy körülbelül mikor várhatóak a kollégáink. Felhívnánk minden kedves ügyfelünk figyelmét, hogy ez az időpont csak tájékoztató jellegű, befolyásolhatja pl. időjárás, útviszonyok stb.

A rendelt terméket átveheti bármely 18. életévét betöltött személy. Rendelése folyamatáról, várható szállításról a megadott telefonszámokon van lehetősége érdeklődni.

Rendelést módunkban áll visszamondani termékhiány, fuvarkör hiány esetén!

Meghiúsult szállítás

Amennyiben az ügyféllel előre egyeztetett szállítás az ügyfél hibájából (anyagi okok miatt, mégsem tartózkodott a szállítási címen stb.) meghiúsul, újbóli szállítást csak abban az esetben vagyunk hajlandóak megkísérelni, ha a teljes fizetendő összeget előre elutalja részünkre, amelyben már emelkedett a szállítási költség másodszori szállítás miatt.

 

Fizetési feltételek


A fizetés háromféle képen kivitelezhető:

1; Személyes átvétel és fizetés boltunkban .

2; Banki utalás : Bényei Bútor Bt . 10702071 - 70178641 - 51100005

3; Bankkártyás fizetés  : Az oldalon CIB Bankos ecomerce bankártzya fizetés a kosár után közvetlenül elérhető .Válassza ki a bankártyás fizetés modult és adja le a megrendelését .

 

Garancia, reklamáció

Hiányzó darab? Más színű a termék? Nem kaptam meg minden elemet? - Mi a teendő?

Elsősorban a következő szempontok szerint járjon el:

1.  Készítsen fotót a hibás termékről, úgy, hogy a hiba jól látható legyen! A készült fotót és az észlelt hibát írja meg nekünk e-mailben a rendeles@mobell.hu címre! Kollegáink 24 órán belül reagálnak. 

2. Ha szín illetve más terméket talál a csomagban, abban az esetben ne csomagolja ki a terméket, hívjon minket telefonon a további tehendők érdekében! Semmi esetre se bontsa fel a terméket! 

3. Termékcsere esetén a csere időtartama 4-5 hétig is eltarthat.

 

4/1. A 45/2014(II.26) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 14 napon belül. Kézhezvétel a bútor átvételének a napja. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 munkanapon belül. Elállás esetén a terméket sértetlen – külső sérelmi nyomoktól, használattól mentes – állapotban, a vevő nevének feltüntetésével kell visszaküldeni a Bényei Bútor Bt. részéte. Cím:  4450 Tiszalök, Kossuth Lajos utca 116.  A vevő a termék visszaküldésével kapcsolatos költségekre nem tarthat igényt, azaz a terméket saját költségén köteles visszaküldeni.

Használtnak minősülíthető  a termék ha:

  • Nem vehető vissza az a termék, melyen az eredeti csomagolás oly módon megbontásra került, hogy az eredeti formájában nem állítható helyre, és a helyreállítást a vevő nem vállalja!
  • Nem vehető vissza az a termék, amelyet a vásárló rendeletés szerűen használatba vette. 
  • Nem vehető vissza az a termék, amely falra felfurt, rögzített, ragasztott, összeszerelt

 

4/2. A kifizetett vételárat az elállást követő 32 napon belül visszatérítjük.

4/3. Az elállási jog gyakorlása miatt a bútor visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket a vevő köteles viselni! Elállási jog egyedi bútorok esetén a bútor gyárásának megkezdése után nem lehetséges!

4/4. Visszafizetési garancia kedvezményes termékek esetén a számlán feltüntetett összeg kerül visszafizetésre!

4/5. Visszafizetés esetén a szállítási költség nem kerül megtérítésre. Csupán a termék vételára.

4/6. A jótállás időtartama a megvásárlástól - számlával igazolandó - számolt egy évig terjed.

 

A mobell.hu a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A Mobell.hu a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 256 bites TLS titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Mobell.hu nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Mobell.hu oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell a TLS titkosítást.

A vásárolt áru/szolgáltatás ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján. Kérjük, olvassa el részletes tájékoztatónkat!

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Üdvözöljük a CIB Bank biztonságos, internetes fizetési megoldásával működő Mobell.hu webáruházunkban!

Az alábbiakban röviden ismertetjük, hogy miképp intézheti biztonságos módon vásárlását.

Mire figyeljen a vásárláskor?

  • Olvassa el Mobell.hu ismertetőjét, a vásárlás kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit!
  • Tanulmányozza át a Mobell.hu biztonsági feltételeit, hiszen ezzel garantálják az Ön adatainak biztonságát!
  • Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait!
  • Tartsa nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító, engedélyszám)
  • Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá.
  • Használjon olyan böngészőt, amely támogatja a TLS titkosításhoz szükséges opciót!

 

A biztonságról

A TLS, a Transport Layer Security elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 256 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Banknak a 256 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az TLS alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az TLS segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

Elfogadott kártyák

A CIB Bank internetes fizetési rendszere a Mastercard/Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.

Fizetés lépései

  1. Ön a Mobell.hu oldalán választja ki az árut melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.
  2. Ezt követően Ön átkerül a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.
  3. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót
  4. A fizetést követően Ön visszatér a Mobell.hu oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.

A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a CIB Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

 

Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Mobell.hu oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.

Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Kérdések és válaszok internetes kártyás fizetésről

 

KÁRTYAELFOGADÁS

 

Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?

A VISA és a Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron, V Pay kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.

 

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?

Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.

 

Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?

Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.

 

Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?

Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.

 

FIZETÉS FOLYAMATA

 

Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?

A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.

 

Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?

Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (256 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.

 

Mit jelent a foglalás?

A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.

 

SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK

 

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?

Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

 

Kártya jellegű hiba

·         A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.

·         A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.

·         A kártyahasználat tiltott.

·         A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.

·         A kártya lejárt.

 

Számla jellegű hiba

·         Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.

·         A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

 

Kapcsolati jellegű hiba

·         A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.

·         A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.

 

Technikai jellegű hiba

·         Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.

·         Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

 

Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?

A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

 

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?

A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

 

Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?

Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

 

BIZTONSÁG

 

Mit jelent a VeriSign és a 256 bites titkosítású TLS kommunikációs csatorna?

A TLS, a Transport Layer Security elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 256 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Bank-nak a 256 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk a TLS alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program a TLS segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

 

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?

Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 256-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.

 

Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?

A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.

 

Mit jelent a Verified by Visa?

A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

 

Mit jelent a Mastercard SecureCode?

A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

 

Mit jelent a UCAF kód?

MasterCard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.